Bu Blogda Ara

17 Ağustos 2012 Cuma

ille de dekupaj!

bu balerin kızı ilk gördüğümde illa ki benim olmalı demiştim! hemen boş bir teneke kutu ele geçirip boyadım ve çıktısını aldığım balerinimi peçete dekupaj yöntemiyle tenekeme yapıştırdım ve böylelikle bir kalemliğim daha oldu =)


yine aynı yöntemle paletimde arta kalan boyaları değerlendirmek için annemin balkonda duran boş plastik saksılarından birini değerlendirdim ve yine bir kalemliğim daha oldu... emektar bir mizah okuru olarak sevdiğim karikatürleri yapıştırdım bu defa da..ilk yaptığım işlerden biri olduğu için çok güzel olmadı, çok hataları var ama yine de kullanıyorum =)



ve son olarak yine önceden yapmış olduğum, tembelliğimden dolayı ancak yayınlayabildiğim çerçevelerim ve ahşap köpekli kutum.. umarım beğenirsiniz, ben bu minik dostu pek sevdim çünkü..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder